O kompaniji Flix

Vodimo održiva i povoljna putovanja za sve

Brzi pregled kompanije Flix

Flix je vodeća globalna tehnološka kompanija za putovanja, koja pruža održiva i povoljna rješenja za putovanja za više od 400 miliona putnika od svog pokretanja, u više od 40 zemalja na 4 kontinenta putem svojih brendova FlixBus, FlixTrain, Greyhound i Kâmil Koç. Koristeći poslovni model s malo sredstava i inovativnu tehnološku platformu za putnike i partnere, Flix, pokrenut 2013. godine brzo je zauzeo vodeću poziciju na tržištu za autobuska putovanja na velikim udaljenostima širom Europe, Sjeverne Amerike i Turske, te se brzo širi dalje u Južnoj Americi i Aziji. Kompanija Flix prati stalno rastuće tržište autobusa i vozova koji saobraćaju na velikim udaljenostima i vođena je povećanom sviješću o okolišu u društvu te ima za cilj imati neutralnu emisiju ugljendioksida u Europi do 2040. i globalno do 2050. godine. Kako bi procijenila svoj napredak unutar naučno priznatog okvira, kompanija Flix je uspostavila kratkoročne ciljeve za smanjenje emisija s inicijativom Ciljevi zasnovani na nauci (Science Based Targets).  
 

Ključne činjenice i brojevi

40+

zemalja na 4 kontinenta

5,600

odredišta

400+

miliona putnika od pokretanja

1,000+

autobuskih partnera

5,500+

autobusa na putevima

13+

vozova FlixTrain u Njemačkoj

25+

ureda

5,500+

zaposlenih

100+

nacionalnosti

Poslovni model kompanije Flix

Visoko skalabilna tehnološka platforma kompanije Flix, koja je u središtu njenog poslovnog modela, izrađena je po mjeri kako bi putnicima i partnerima pružila najbolje rezultate u klasi. Kombiniranjem mrežno planiranja, marketinga i cijena, kompanija Flix koristi inovativna rješenja kako bi omogućila udobna, održivija i povoljnija putovanja širom svijeta. Putem svoje tehnološke platforme i aplikacije jednostavne za korištenje, Flix stvara iskustvo putovanja prilagođeno potrebama putnika i povezuje putnike s lokalnim autobuskim partnerima koji pružaju prijevoz, istovremeno osiguravajući moderan vozni park koji je u skladu s najvišim sigurnosnim standardima. Ovaj poslovni model s malom imovinom pretvorio je europsko malo preduzeće u vodećeg i globalno širećeg prvaka u tehnologiji putovanja. 

Održivo putovanje

S prosječnim faktorom emisije od 27,8 g CO₂ po putnik-kilometru, putovanje autobusom FlixBus u Europi može smanjiti ugljični otisak za skoro 6 puta u poređenju s vožnjom i 8 puta u poređenju s letenjem. Osim toga, prilikom rezerviranja putovanja, putnici mogu odlučiti nadoknaditi svoje emisije donacijom međunarodno poznatoj ekološkoj nevladinoj organizaciji atmosfair. U 2023. godini putnici kompanije Flix izbjegli su 1,1 milion tona CO₂ odabirom autobusa FlixBus i vozova FlixTrain umjesto drugih načina prijevoza. Vođen povećanom sviješću o održivom putovanju, Flix ima za cilj imati neutralnu emisiju ugljendioksida u Europi do 2040. i globalno do 2050. godine. Kako bi procijenila svoj napredak unutar naučno priznatog okvira, kompanija Flix je uspostavila kratkoročne ciljeve za smanjenje emisija s inicijativom Ciljevi zasnovani na nauci (Science Based Targets).

Priča o odjelu Flix Tech

Složenost kopnenih putovanja na velike udaljenosti zahtijeva visoko sofisticirano tehnološko rješenje koje kompanija Flix usklađuje putem svog vlastitog i skalabilnog tehnološkog odjela. Visoko skalabilna tehnološka platforma kompanije Flix, u središtu je naše ponude vrijednosti i djeluje poput samoojačavajućeg zamašnjaka prilagođenog pružanju najboljih rezultata u klasi i putnicima i partnerima. Pojednostavljeni postupak rezervacije omogućava korisnicima jednostavno kretanje na platformi i u aplikaciji jednostavnoj za korištenje, odabir između visoke frekvencije i gustoće mreže, povoljnih cijena i dosljedne usluge visokog kvaliteta. Od pretraživanja određenog putovanja, odabira veza i pomoćnih usluga u prijevoznom sredstvu do plaćanja putem besprijekorno integriranih rješenja za plaćanje, putnici doživljavaju praktičan sveobuhvatan postupak rezervacije. 

Partneri imaju koristi od pristupa novoj bazi klijenata, dodatnog stabilnog i predvidivog toka prihoda, donošenja odluka omogućenih podacima, optimizirane upotrebe i uštede troškova putem platforme kompanije Flix. Ovi aspekti naglašavaju položaj kompanije Flix kao vodeće kompanije u tehnološkim putnim rješenjima, pružajući neuporedivu vrijednost i putnicima i partnerima. Kako bi se osiguralo pružanje vrhunskog korisničkog iskustva, skalabilnost u aplikacijama umjetne inteligencije i mašinskog učenja jedan je od glavnih strateških prioriteta kompanije Flix.

495+ M

Naš sistem zasnovan na umjetnoj inteligenciji upravlja s više od 495 miliona sjedišta dnevno

1.2 M

Predviđeno je otprilike 1,2 miliona vožnji dnevno

44+ M

Za više od 44 miliona sjedišta cijena se u prosjeku ponovo optimizira svaki dan

Brendovi Grupe Flix

Sa svojim poslovnim modelom učinkovite imovine, Grupa upravlja brendovima okrenutim potrošačima kao što su FlixBus i FlixTrain, Kâmil Koç u Turskoj i legendarni Greyhound u Sjevernoj Americi.

Uprava kompanije Flix

André Schwämmlein, osnivač i izvršni direktor

André Schwämmlein, osnivač i izvršni direktor

Globalno poslovanje i komercijalne funkcije

André Schwämmlein je suosnivač i glavni izvršni direktor (CEO) kompanije Flix. Njegova vjera u alternativni, održivi kolektivni prijevoz nadahnula ga je da razgovara o mogućnosti dereguliranog tržišta sa svojim sadašnjim suosnivačima dok je 2009. bio konsultant u Boston Consulting Group (BCG), nakon čega je osnovao kompaniju Flix 2011. godine. Kao izvršni direktor kompanije Flix, Schwämmlein vodi kompaniju u ostvarivanju vizije kako bi svojim klijentima omogućio da dožive svijet. Pod njegovim vodstvom, kompanija Flix je postala očiti globalni tržišni lider u svim ključnim geografskim područjima i proširila se u brojne zemlje. Također je aktivan član nadzornih odbora kompanija Scout24 SE i ABOUT YOU Holding SE te član zelene stranke u Njemačkoj od 2002. godine.

Daniel Krauss, osnivač i izvršni direktor

Daniel Krauss, osnivač i izvršni direktor

Tehnologija i osobe / Ljudski resursi    

Kao glavni službenik za informiranje (CIO) i glavni službenik za ljudske resurse (CHRO) u kompaniji Flix, Daniel Krauss upravlja tehnologijom i osobama u kompaniji. Zajedno sa svojim suosnivačima razvio je kompaniju Flix kao međunarodnog prijevoznika. Krauss je također investitor i član savjetodavnih odbora u kompanijama kao što su Baby1one i uvex. Uvjeren je da obrazovanje, poduzetništvo i inovativnost mogu značajno unaprijediti društvo. Čest je predavač na Univerzitetu Friedrich Alexander u Erlangen-Nürnbergu i osnivački partner inicijative FightBack, koja promovira promjene prema održivijem društvu. Također je aktivan dioničar u najvećoj njemačkoj nevladinoj organizaciji za poduzetničko obrazovanje, STARTUP TEENS kao i sudioničar i povjerenik Univerziteta CODE. 

Christoph Debus, CFO

Christoph Debus, CFO

Finansijske i pravne funkcije

Christoph Debus preuzeo je poziciju finansijskog direktora (CFO) u kompaniji Flix početkom marta 2022. U okviru svoje pozicije odgovoran je za finansijske i pravne funkcije kompanije Flix. Debus je stručnjak u transportnoj industriji i obnašao je brojne rukovodeće pozicije na tržištu kapitala koje nadilaze tradicionalne aktivnosti finansijskog direktora na interdisciplinarnoj osnovi. Prethodno je obnašao funkciju izvršnog direktora aviokompanije Thomas Cook Group Airlines, a nedavno je obnašao funkciju finansijskog direktor u kompaniji Condor, gdje je uspješno ponovno uspostavio poziciju kompanije. 

Max Zeumer, operativni direktor

Max Zeumer, operativni direktor

Potražnja i nova tržišta

Max Zeumer, operativni direktor (COO), započeo je svoje putovanje u kompaniji Flix početkom 2015. i od tada uspješno upravlja međunarodnim tržištima. Kao operativni direktor od aprila 2022, on je vodio globalno širenje s fokusom na Sjevernu Ameriku i tržišta u razvoju kao što su Brazil, Čile i Indija, dok je istovremeno nadgledao funkcije globalnog komercijalnog marketinga i upravljanja prihodima. S raznolikim akademskim iskustvom, uključujući računarske nauke, filozofiju i titulu magistra poslovne administracije stečenu na Columbia Business School, usavršavao je svoje vještine kao konsultant u kompaniji Boston Consulting Group, gdje je ubrzo otkrio svoju strast prema narušavanju tradicionalnih industrija putem digitalizacije. Njegovo opredjeljenje za poticanje saradnje i sinergije preko granica ima značajan uticaj na preoblikovanje globalne industrije putovanja.

Fabian Stenger, operativni direktor

Fabian Stenger, operativni direktor

Opskrba i europska tržišta

Fabian Stenger, operativni direktor Grupe, započeo je svoje putovanje u kompaniji Flix 2013. godine, uspješno razvijajući tržište u Njemačkoj, a kasnije i u sjevernoj i istočnoj Europi. Kao operativni direktor od aprila 2022, Stenger danas vodi europsko autobusko poslovanje i nadzire opskrbnu stranu globalnog poslovanja, vodeći mrežno planiranje, upravljanje partnerima uključujući transformaciju voznog parka, operacije i klorisničku podršku. S ranim iskustvom u karijeri u Bain & Co., i akademskim iskustvom s Univerziteta St. Gallen u Švicarskoj, uz više od decenije iskustva u kompaniji Flix, njegovo strateško vodstvo i predanost održivosti pokreću uspjeh kompanije Flix, oblikuju njegovu budućnost i globalni uticaj.